Äripäeva Juhtimise lisas ( http://leht.aripaev.ee/erilehed/juhtimine 29.04.2013 ) on väike nupuke Rahakunst OÜ eripärasest nimest artiklist ” Hea nimi meelitab kliente- meeldejääv ja omapärane nimi aitab alustaval ettevõttel rohkem kliente leida”:

 

Tagasihoidlikkus klienti ei kõneta. Rahakunst OÜ juhatuse liikme Kerli Pajuste sõnul on firma olemasolevad kliendid ettevõtte nime kiitnud, esimest korda hinnapakkumist küsivad potentsiaalsed kliendid pole aga firma valimise põhjendusi välja toonud.“Usun, et teistest eristuv nimi jääb hästi meelde ja aitab kindlasti ka rohkem uusi kliente leida,” ütleb veidi üle aasta tegutsenud ettevõtte juht. Ta selgitab, et nimi on ettevõtte kahe tegevusharu seos: raamatupidamisteenust esindab sõna “raha” ja fotograafiat “kunst”. “Eestlastel ei pruugi huumorimeelt ja loomingulisust vajaka jääda, pigem lihtsalt kardetakse eristuvaid nimesid kasutada,” leiab ta. “Ka minult on küsitud, kas ma ei karda, mida maksuamet sellise nime peale ütleb – mis kunsti rahaga selles ettevõttes siis tehakse,” toob Pajuste näite. Teine põhjus tagasihoidlike nimede panemise taga on asjaolu, et kui plaanitakse tegutseda välismaal, on eestipärase nimega sinna raske minna, sest võõrkeelset klienti see paraku ei kõneta. “Kuna meie kusagil mujal tegutseda ei plaani, polnud rahvusvaheliselt mõistetav nimi valikul takistav eeldus,” räägib Pajuste.

 

Rahkunst Oü juhatuse liige Kerli Pajuste on rakenduslikud raamatupidamisteadmised omandanud Tallinna Majanduskoolis ja ärirahanduse vallas on omandatud magistrikraad Tallinna Tehnikaülikoolist.

Discussion

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *